Kundtjänst
Vill du veta mer om Biometria, eller behöver du stöd kring våra IT-tjänster?
Biometrias växel
Öppettider
Måndag - fredag |
08.00 - 16.30, lunchstängt 12.00 - 13.00 |
|
|
|
|
Telefon: |
010 - 228 50 00 |
E-post: |
info@biometria.se |
Biometrias suppoert Vår support förbereder sig nu för VIOL 3 - begränsad tillgänglighet på telefon.
Öppettider Vi är bemannade med specialistkompetens:
Måndag - fredag |
08.00 - 12.00 |
Ärendemottagning dygnet runt Vill du anmäla en driftstörning eller lämna ett ärende är vår ärendemottagning öppet dygnet runt.
Kundtjänst: |
060 - 16 87 00 |
E-post: |
support@biometria.se |
Fax: |
060 - 16 86 58 |
Styr ditt ärende och få snabbt hjälp Under dagtid (08.00 - 12.00) är vi bemannade med specialistkompetens. Du kan själv styra ditt ärende för att få bästa möjliga stöd.
Du kan skicka e-post eller ringa kundtjänst, där du via talsvar kan välja aktuellt tjänsteområde.
Tjänsteområde |
E-post |
Talsvar |
Frågor som berör bl a |
Redovisning |
support@biometria.se |
1 |
VIOL, råvaruredovisning, mätbesked, prisräkning, virkesorder mm |
Mätning |
mplsupport@sdc.se |
2 |
IRIS, DORIS, Fotoweb, KAPP och MAPP |
Transport |
trp@sdc.se |
3 |
Transportredovisning, Krönt vägval, Leveransavisering |
Drivning |
drivning@sdc.se |
4 |
Produktionsrapportering, RAPP, PRINS, Kvalitets-säkring skördare och Sender |
Övriga frågor |
kundtjanst@sdc.se |
8 |
Fakturering, behörigheter mm |
Hur gör du?
- Beskriv ditt ärende och registrera det via e-post, självbetjäningen i ärendehanteringssystemet eller via telefon.
- Ärendet får ett ärendenummer som följer med tills det är avslutat.
- Ärendet tas om hand.
- Via en kvittens får du en uppföljning på att ärendet är åtgärdat. Det sker via e-post eller personlig kontakt.
Princip för fakturering All utförd service loggas och debiteras enligt verklig nyttjandegrad per minut. Tiden ackumuleras och faktureras i 12-minuters intervall på månadsbasis. Se utförligare beskrivning om priser i aktuell prislista.
Läs mer om debitering mm i Biometrias prislista
|